فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

  • ۰
  • ۰

چگونه الکترومغناطیس توانایی ردیابی فلز را دارد؟

#فلزیاب ها به روش های مختلفی کار می کنند ، اما چه علمی پشت حتی ساده ترین انواع آنها نهفته است؟

یک #ردیاب فلز، شامل یک سیم پیچ (که در اطراف سر مدور در انتهای دسته پیچیده شده) معروف به سیم پیچ فرستنده است. هنگامی که برق از طریق سیم پیچ جریان می یابد ، یک میدان مغناطیسی در اطراف آن ایجاد می شود. همانطور که ردیاب را روی زمین می چرخانید، میدان مغناطیسی را نیز به حرکت در می آورید. اگر ردیاب را بر روی یک جسم فلزی جابجا کنید ، میدان مغناطیسی متحرک بر اتمهای داخل فلز تأثیر می گذارد. در حقیقت ، نحوه حرکت الکترون ها (ذرات ریز که در اطراف آن اتم ها در حال چرخش هستند) را تغییر می دهد. به عبارت دیگر ، ردیاب فلز فعالیت الکتریکی را در فلز ایجاد یا القا می کند. اگر در قطعه ای فلز، حرکت الکتریسیته وجود داشته باشد، مقداری مغناطیس هم در آن بوجود می آید. بنابراین ، هنگامی که یک ردیاب فلزی را بر روی یک قطعه فلز جابجا می کنید، میدان مغناطیسی که از ردیاب حاصل می شود باعث ظهور یک میدان مغناطیسی دیگر در اطراف فلز می شود.

این دومین میدان مغناطیسی در اطراف فلز است، که ردیاب آن را می گیرد. #فلزیاب دارای سیم پیچ دوم در سر خود (معروف به سیم پیچ گیرنده) است که به یک مدار حاوی بلندگو متصل است. همانطور که ردیاب را بر روی قطعه فلز جابجا می کنید، میدان مغناطیسی تولید شده توسط فلز از سیم پیچ عبور می کند. حال اگر یک قطعه فلز را از میان یک میدان مغناطیسی عبور دهید، جریان برق را از طریق آن بوجود می آورید (به یاد داشته باشید، این چگونگی عملکرد ژنراتور است). بنابراین ، همانطور که ردیاب را بر روی فلز حرکت می دهید، برق از طریق سیم پیچ گیرنده جریان می یابد و باعث می شود بلندگو کلیک یا بوق بزند. هرچه سیم پیچ فرستنده را به قطعه فلزی نزدیک تر کنید ، میدان مغناطیسی که سیم پیچ فرستنده در آن ایجاد می کند، قوی تر میشود. میدان مغناطیسی قویتری که فلز در سیم پیچ گیرنده ایجاد می کند، جریان بیشتری در بلندگو و در نهایت صدای بلندتری تولید میکند.

 

جهت مشاوره رایگان و خرید انواع کیت فلزیاب، مدار فلزیاب، سنسور مگنتومتر، نقطه زن، شعاع زن و دریافت هرگونه اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید --> 09034005945  "گروه صنعتی فلزیاب کرد"

پیج اینستاگرام ما ←  https://www.instagram.com/kordmetaldetector/

وب سایت ما ← http://felezyabkurd.com/

 

نظرات (۲)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 15 گیگ فضای رایگان اشتراک گذاری حرفه ای

 

 

https://98share.com/

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی