فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

  • ۰
  • ۰

عملکرد فلزیاب

عملکرد فلزیاب

چه چیزی باعث به صدا درامدن فلزیاب، هنگامی که روی اجسام فلزی یا گنج های مدفون شده قرار میگیرد، میشود؟ چرا مدام در حرکت بودن فلزیاب اهمیت دارد؟

1-     یک عدد باتری در قسمت بالای فلزیاب، مدار فرستنده (قرمز) را فعال میسازد. این مدار فرستنده، الکتریسیته را از طریق کابل درون دسته که به سیم پیچ فرستنده(قرمز) که در قسمت پایین دستگاه قرار دارد، منتقل میکند.

 

 2-       هنگامی که برق از طریق سیم پیچ فرستنده جریان می یابد ، یک میدان مغناطیسی در اطراف آن ایجاد می کند.

 

3-    اگر ردیاب را از بالای یک جسم فلزی (مانند این دهانه خاکستری قدیمی) عبوردهید، میدان مغناطیسی درست از طریق آن نفوذ می کند.

 

4-    میدان مغناطیسی جریان الکتریکی را در داخل جسم فلزی به جریان می اندازد. این جریان الکتریکی که در جریان است، میدان مغناطیسی دیگری را در اطراف جسم ایجاد می کند. میدان مغناطیسی توسط سیم پیچ گیرنده (آبی) که در بالای سطح آن حرکت می کند، قطع می شود. میدان مغناطیسی باعث می شود جریان الکتریسیته در اطراف سیم پیچ گیرنده به درون مدار گیرنده (آبی) در قسمت بالا جریان یابد، و بلندگو را به صدا درآورد و به شما هشدار دهد که چیزی پیدا کرده اید.

 

 

جهت مشاوره رایگان و خرید انواع کیت فلزیاب، مدار فلزیاب، سنسور مگنتومتر، نقطه زن، شعاع زن و دریافت هرگونه اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید --> 09034005945 "گروه صنعتی فلزیاب کرد"

پیج اینستاگرام ما ←  https://www.instagram.com/kordmetaldetector/

 

وب سایت ما ← http://felezyabkurd.com/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی