فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

  • ۰
  • ۰

سنسور اولتراسونیک

اصل سنسور اولتراسونیک شبیه سونار(برای زیر آب) یا رادار است که در آن تفسیر انعکاس از امواج رادیویی یا صوتی برای ارزیابی ویژگی های یک هدف با تولید امواج صوتی با فرکانس بالا (حدود  40 kHz) انجام می شود. مبدل مورد استفاده برای تبدیل انرژی به امواج صوتی یا سونوگرافی با دامنه های بالاتر از دامنه شنوایی انسان ، مبدل اولتراسونیک نامیده می شود. مبدل مورد استفاده برای تبدیل انرژی به امواج صوتی یا اولتراسوند با دامنه های بالاتر از دامنه شنوایی انسان، مبدل اولتراسونیک نامیده می شود.

 

کاربرد سنسور اولتراسونیک

اندازه گیری مسافت در مناطق غیرقابل دسترس، یکی از کاربردهای سنسورهای اولتراسونیک است. مدار شامل یک ماژول اولتراسونیک ، نمایشگر LCD و میکروکنترلر است. ماژول اولتراسونیک با میکروکنترلر در ارتباط است و این مبدل اولتراسونیک از یک فرستنده و گیرنده تشکیل شده است.

امواج منتقل شده توسط مبدل پس از بازگرداندن امواج از جسم دوباره برمی گردند. سرعت صوت برای محاسبه زمان صرف شده برای ارسال و دریافت امواج در نظر گرفته شده است. فاصله با اجرای یک برنامه روی میکروکنترلر محاسبه می شود و سپس در صفحه LCDنمایش داده می شود.

سنسورهای زیادی مانند سنسور رطوبت ، سنسور بنزین ، سنسور فشار ، سنسور آب ، سنسور برگ ، سنسور باران ، سنسور شیب ، سنسور میزان و غیره وجود دارد که در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر علاقه مند به دانستن جزئیات بیشتر در مورد سنسورها هستید، می توانید سؤالات خود را در کامنت یا دایرکت برای ما ارسال کنید.



 

جهت مشاوره رایگان و خرید انواع کیت فلزیاب، مدار فلزیاب، سنسور مگنتومتر، نقطه زن، شعاع زن و دریافت هرگونه اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید --> 09034005945  "گروه صنعتی فلزیاب کرد"

 

پیج اینستاگرام ما ←  https://www.instagram.com/kordmetaldetector/

 

وب سایت ما ← http://felezyabkurd.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی