فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

  • ۰
  • ۰

سنسور سرعت

سنسورهایی که برای تشخیص سرعت یک شی یا وسیله نقلیه استفاده می شوند ، به عنوان سنسور سرعت نامیده می شوند. سنسورهای مختلفی برای تشخیص سرعت وجود دارد مانند سنسورهای سرعت چرخ ، سرعت سنج ، LIDAR ( ترکیب رادار و نور لیزر) ، رادار سرعت زمین، رادار داپلر، شاخص سرعت هوا و غیره.

 

کاربرد سنسور سرعت

پروژه مبتنی بر میکروکنترلر PIC برای هماهنگ سازی سرعت موتورهای چندگانه در صنایع با استفاده از فناوری بی سیم یکی از کاربردهای روتین سنسور سرعت است. یکی از موتورهای چندگانه در صنعت به عنوان موتور اصلی در نظر گرفته می شود که بعنوان فرستنده و بقیه موتورها به عنوان گیرنده، سرعت موتور اصلی را دنبال می کنند. موتورهای گیرنده و اصلی مورد استفاده در این پروژه موتورهای BLDC هستند که با استفاده از کنترلPWM با حالت ارتباط بی سیم فرکانس رادیویی کنترل می شوند.

RPM مرجع به هر شافت موتور که سنسور IR دارد نصب شده و با تغذیه این خروجی به کنترلر در مدار ، یک حلقه بسته بدست می آید. سرعت کامل در واحد نمایشگر نمایش داده می شود و با وارد کردن درصد مورد نظر با استفاده از صفحه کلید می توان سرعت لازم همه موتورها را بدست آورد. این درصد وارد شده با ثابت نگه داشتن توان DC در موتور با تنظیم خودکار خروجی عرض پالس میکروکنترلر مطابقت دارد. بنابراین، می توانیم با استفاده از این فناوری بوسیله تغییر سرعت انتقال موتور، سرعت کلیه موتورها را تغییر دهیم.

 

 

جهت مشاوره رایگان و خرید انواع کیت فلزیاب، مدار فلزیاب، سنسور مگنتومتر، نقطه زن، شعاع زن و دریافت هرگونه اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید --> 09034005945  "گروه صنعتی فلزیاب کرد"

پیج اینستاگرام ما ←  https://www.instagram.com/kordmetaldetector/

 

وب سایت ما ← http://felezyabkurd.com/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی