فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

فلزیاب صنعتی کرد

فلزیاب صنعتی کرد ارائه دهنده انواع کیت فلزیاب و مدار فلزیاب، سنسورفلزیاب (مگنتومتر) ، نقطه زن و شعاع زن(محدوده زن) است.

  • ۰
  • ۰

سنسور دما


دستگاهی که اندازه گیری دما را به عنوان سیگنال الکتریکی انجام می دهد ، به عنوان سنسور دما گفته می شود. این سیگنال برقی به صورت ولتاژ الکتریکی خواهد بود و متناسب با اندازه گیری دما است.

انواع حسگرهای مختلفی برای اندازه گیری دما وجود دارد ، مانند سنسورهای دمای نوع تماس، سنسورهای دما از نوع غیر تماسی. اینها دوباره به عنوان حسگرهای دمای مکانیکی مانند دماسنج و دوفلزی تقسیم بندی می شوند. سنسورهای دمای برقی مانند ترمیستور، ترموکوپل، دماسنج مقاومتی و سنسور دمای شکاف نوار سیلیکونی.

 

کاربرد سنسور دما

طراحی کنترلر دمای صنعتی برای کنترل دمای دستگاه های مورد استفاده در کاربردهای صنعتی یکی از کاربردهای عملی متداول سنسور دما است. در این مدار IC   DS1621  از یک دماسنج دیجیتال به عنوان سنسور دما و ترموستات استفاده می شود که خوانش دمای 9 بیتی را ارائه می دهد. این مدار عمدتا از میکروکنترلر 8051 ، EEPROM ، سنسور دما ، نمایشگر LCD و سایر اجزا تشکیل شده است.

از LCD برای نمایش دما در محدوده 55- تا 125+ درجه استفاده می شود. EEPROM برای ذخیره تنظیمات از پیش تعریف شده درجه حرارت توسط کاربر از طریق میکروکنترلر سری 8051 استفاده می شود. رله ای که تماس آن برای بار الکتریکی استفاده می شود توسط میکروکنترلر با استفاده از درایور ترانزیستور هدایت می شود.

 

جهت مشاوره رایگان و خرید انواع کیت فلزیاب، مدار فلزیاب، سنسور مگنتومتر، نقطه زن، شعاع زن و دریافت هرگونه اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید --> 09034005945  "گروه صنعتی فلزیاب کرد"

 

پیج اینستاگرام ما ←  https://www.instagram.com/kordmetaldetector/

 

وب سایت ما ← http://felezyabkurd.com/

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی